Unable to locate payment record.
Dags att skapa din profil!
Välkommen! Du är nu medlem på HeroWave och det är dags att skapa din profil. Här nedan hittar du all information du behöver.
Steg 1 - Välj medlemskap
Första steget är att välja medlemskap och färdigställ registreringen.
Steg 2 - Skapa din profil
Efter att ditt konto skapats så är det dags att skapa din profil så att du kan locka dina kunder,
Steg 3 - Ta in kunder
När profilen är skapad kommer kunderna komma och du kan börja ta dig an uppdrag!
Skapa din profil
Nedan hittar du all information vi kommer behöva för att sätta ihop din profil. Skriv ner alla texter i ett dokument och skicka det till herowave@sellwave.se, bifoga bilder i samma mejl.
Profilbild – Varje profil behöver en bra profilbild. Välj en profilbild med hög upplösning. Profilbilden läggs in i en rund form. För detta passar bilder som är kvadratiska med dig centrerad i bilden.
Titel (1-4 ord) – Den titel som du vill att kunder ser. T ex, “Amazon-expert”, eller “Amazon Success Manager”.
LinkedIn profil – Om du vill att din LinkedIn länkas från din profil så kan du skicka med en länk till denna.
Mejl adress – Den mejl-adress som du vill att kunderna kontaktar dig på.
Erfarenheter – Genom att lyfta fram dina erfarenheter kan du skapa förtroende för kunden. Vi har valt att dela upp Amazon-arbetet i 4 olika huvudkategorier. Vilka delar anser du att du har erfarenhet inom?
- Administration – Allt från registrering till upplägg av produkter och fraktregistreringar.
- Amazon SEO – Optimering av produktsidor för att maximera SEO på Amazon.
- Annonsering – Annonseringsupplägg och optimering.
- Strategi – Strategiutveckling på hög och låg nivå för att maximera försäljningen.
Intressanta arbetsområden – Vilka delar av Amazon är du intresserad av att jobba med? Utgå från samma kategorier som ovan.
Språk – Vilka språk behärskar du?
Kort presentation (0 till 60 ord) – På din profilsida kommer du ha en kort presentation högts upp på sidan. Denna presentation bör trycka på varför en klient skall välja dig och vilka projekt du är intresserad av.
Omdömen – Har du några omdömen från tidigare kunder? Dessa kan du visa på din profilsida för att öka förtroendet för dig. Alla omdömen som läggs upp skall ha en referens (namn på författare och företagets namn).
Biografi (0 till 400 ord) – Längst ner på profilsidan har du möjlighet att lägga upp en längre text om dig själv. Texten bör återigen lyfta fram varför en kund skall välja dig och hur du kan hjälpa kunden.
Skriv ner alla texter i ett dokument och skicka det till herowave@sellwave.se.
Bifoga bilder i samma mejl.